poniedziałek, 14 września 2009

this is what you get when you mess with us

1. Z pozdrowieniami dla Ewy, która twierdzi, że nie ma nic gorszego niż posiadanie Radiohead w opisie.

2. Znalazłam coś, co dawno nie mieściło się na moim biurku, mianowicie swojski bałagan, w którym zawsze łatwo się odnaleźć. (bałagan czerwcowy na dodatek) Należy zwrócić uwagę na zdechłą kanapkę z serem żółtym, rutinoscorbin, milion kubków i adresy Wyznawców na ścianie.



3. Aktualnie nie mam żadnych interesujących problemów egzystencjalnych, oprócz tego, że moja klasa mnie nie kocha, bo jestem dobra z matmy i znam dyrektorkę LO. I że jutro wyjeżdżam na wyjazd integracyjny, który utwierdzi mnie w przekonaniu, że nie trafiłam do odpowiedniej klasy. (dobra, już kończę zrzędzić)

4. Reprezentuję JP. A nawet JSP.

5. Mój pies oburzył się, że nie ma w domu nic słodkiego.

6. Brakuje mi w klasie jakiejś bratniej duszy, która grałaby ze mną w statki na PP i religii. Gosia, chodź tu.

7. Pók retoryczne.

8. Pragnę Renaty.


9. Interabidia kultury współczesnej nie są tożsame z wartościami kultury klasycznej.

14 komentarzy:

  1. 1. Dzięki. Nie ma.
    2. A ja obliczyłam, że mam około 350-400 zdjęć swojego bałaganu w pokoju. Co więcej, obliczyłam to w pamięci.
    3. A ja tak, właśnie w tej sprawie zakładam bloga na pingerze. Ale mam zarąbistą nazwę, niech mnie dźwi ścisną!
    4. A ja reprezentuję biedę (jakiś raper tak rapował).
    5. A ja jeszcze nie mogę jeść słodkiego.
    6. Zauważyłaś, że prócz pierwszego, każdy punkt zaczynam od "a ja"? Zrobiłam to nieświadomie, więc wychodzi, że jestem nieziemskim egocentrykiem.
    7. Sprawdziłam. Ten raper z #4 to Peja.
    8. Wiesz, całkiem lubię tą piosenkę nawet, ale wolę Protest Dance albo taką co nie pamiętam tytułu, ale ma teledysk w stodole i jest tam linijka "gdzie ty masz kręgosłup". Bo wbrew pozorom ja aż tak jej nie nienawidzę.
    9. Banana banana banana banana terracotta banana terracotta terracotta pie.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1) NIE MA nic gorszego niż radjohed w opisie. ja rozumiem, tydzień po koncercie np. ale bez kurwaprzesady ;d
    2) tam jest też moja kosmetyczka i moje psie żarcie ;d
    3)aktualnie moja matka i babka są bardziej peseudoemo niż ja, pejnful.
    4)reprezentuję brud smród i ubóstwo, też ładnie.
    5)mój ma focha, bo nie chciałam się z nim położyć na chodniku i wytarzać.
    6)boję się jak czytam forum mojego przyszłego roku.
    7) ^
    8)BowieBowieBowie.
    9)w takich przypadkach popieram pijaństwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja naprawdę nie widziałam komentarza twojej Ewy, zanim to napisałam.


    NAPRAWDĘ.

    xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło :) Duncan Zowie Heywood Bowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A właśnie, syn Davida Bowie ma urodziny tego samego dnia, co ja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ann, łi noł. Ewo, zaszczyt ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. którejś nocy, kiedy gadałam z Ewą 40 minut, półmartwa, bo umówiłyśmy się na po-treku, stwierdziłyśmy, że fajnie byłoby spotkać Bowiego w spożywczaku ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, przez chwilę się zastanawiałam, czy faktycznie Bowiego, ale chyba tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. zarzuciłby szaliczkiem, uśmiechnął się i poszedł ;d słuchał tu ktoś dejwidowej płyty vh1? ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. mła ne ;d (integracja jak w torwarowym szałcie)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. kłii tam
    2. a u mje jes ol de tajm noichuj. AAAA czerwcowy bałagan < 3333 zdechłe kanapki rlz xD
    3. ja aktualnie również. chyba. a moją klasę trudno określić, alenejesźle. PRZEPISZ SIĘ DO MJE, KURWA.
    4. Eeee?
    5. Mój też, razem ze mną.
    6. KOOM [BAK] TUU MII EŁAAAJL
    7. ^ (2)
    8. PRAGNĘ KRZYSIA & BRIANA
    9. Soooooooo

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja klasa myśli, że jestem geniuszem, ale to niestety gówno prawda ;<

    Ania, wracaj! :)
    Olla

    OdpowiedzUsuń
  13. moja też. mówią na mnie mózg.

    OdpowiedzUsuń