piątek, 19 czerwca 2009

I'm so drunk, I don't mind if you kill me!


Jacqueline - Franz Ferdinand


No i się skończyło gimnazjum, no i ma się ochotę biegać nago po mieście z ruskim szampanem, no i ma się ten brak perspektyw na wakacje, na liceum, na studia, na przyszłość. No i ma się te filmy do obejrzenia, płyty do pokochania, ludzi do wymacania. No i wcale się z tym nie czuje lepiej.




...but for chips & for freedom I could die!




I będzie brakować kilku ludzi, którzy kiedyś śmiali się z tego, co ja i którzy kiedyś ratowali mi dupę swoim histerycznym śmiechem.
I będzie się szaleć w swoim niezauważalnym opętaniu.

Notka pod patronatem McDonalds, które przesala frytki najlepiej
ze wszystkich.

1 komentarz:

  1. A gdzie pozdrowienia dla mnie, kto cię wciągnął w FF, kto ma "but for chips and for freedom I could die" jako "o mnie" i wokalistę za męża?! :(

    Tej, nie mam kogo wymacać.

    OdpowiedzUsuń